خدایاااااا

خدایا فقط تورا میخواهم ..

باور کرده ام که فقط تویی سنگ صبورم حرف هایم

میترسم از اینکه بگم دوسش دارم ...

اون نمیدونه که با دلم چیکار کرده

نمیدونه که دلی رو اسیر خودش کرده ...

هنوز باورم نیست که دل به او داده ام

او شده همه ی هستی من..

روز های اول آشنایی را به یاد می اورم .

.آنقدر زیباحرف میزد که به

راحتی دل به او باختم

و او شد اولین عشقم در زندگی

حالا که عاشقش شدم تو بگو چه کنم

که تنهایم نگذارد....

خدایا امشب به تو می گویم..

چون تو تنها مونس تنهایی هایم هستی ...

چگونه بگویم بدون او میمیرم ؟؟

دیگر هیچ نمیدانم ...اعتراف میکنم ..

نفسم به بودن اون وابسته است

بار خدایا دوست دارم بفهمد حتی برای لحظه ای ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 14 دی 1393 ا 20:1 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.