خستم

چقد امشب دلم گرفته ازین همه نرسیدنا چقد دلشوره دارم برای خوابای پریشانم...

خدایا خودت کمکم کن این همه بدبختی کشیدم این همه سختی ...

ینی ازین به بعدم بازم میخوای بیشتر امتحان بگیری بیشتر سختی بکشم...

خداجوونم نزار اینجای زندگیم برام گرون تموم بشه...

اگ تا اینجا پیش رفتم فقد به امید خودت بوده...

دست تنهام نزار:-/

بسه دیگه گریه زاری

بسته دیگه سوختن من

بسته دیگه اه ناله واسه عروسک من

کاش میدونسی که تنهام

کاش که میدونستی خستم

توی این قحطی مرهم با چه دردی با تو هستم ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت23:35---23 شهريور 1397


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 23 شهريور 1397 ا 23:3 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.