مثلا...

مثلا که هممون رویاهای الکی داریم

رویا که نه اصلا آرزو داریم

اونم به چه الکی آرزو های منو که

کسی نمیتونه بر آورده کنه جز خدا:))


اما با خودم فکر میکنم

وقتی فوت کردم رفتم بهشت

خدا ازم بخواد که چند تا آرزو کنماونجا میشه

بابام میگه بهشت اینجوری که بقیه میگن نیست

میگه یک جایی که دلت آرومه روحت آرومه

میگه نه حوری داره نه نهرایی از عسل

میگه جهنمم آتیش نداره عذاب داره 

اکه با این اوصاف باشه از خدا میخوام که :


1- روی ابرا بتونم بدو ام :))

از اینور به اونور از اونور به ابنور

سررررررررررر بخورم روشون

همیشه که تو جاده به ابرا نگاه میکنم

دلم میخواد روشون راه برم.

البته از ارتفاع نیفم چون بدم میاد D:


2-بتونم برگردم به زمان مامان بابام

مثلا بچه گیاشون آخه وقتی

خاطره تعریف میکنم مثله عکساشون سیاه سفید میبینم .


3- بتونم پرنده شم پرواز کنم.


اینارو نوشتم وقتی رفتم بهشت

 

یادم نره هول بشم

از خدا سیب زمینی سرخ کرده بخوام زبان درازی

 

امیدوارم بهشت اینترنت داشته باشه ^_^ چشمک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 8 تير 1395 ا 8:48 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.