خداجونم

سلام خداجونم 

اومدم پیشت مث همیشه ازت کمک بخوام و میدونم مث همیشه هیج وقت 

دست هامو خالی پس نمیزنی...

خداجونم کمکم کن...

بم توفیق بده بشینم واس کنکورم بخونم...

خداجونم مشکل زندگی من کجاشه؟؟؟

اصلا انگار دیگر افسار زندگی خودم دست خودم نیست...

باید زندگی خودم را کمی از دور نگاه کنم.

باید مشکلش را پیدا کنم.

احساس می کنم با یک مرده هیچ تفاوتی جز نفس کشیدن ندارم.

از کنار همه چیز

ساده رد می شوم. می خورم، می خوابم، سر کار می روم،

با خوش باوری تمام

پای تلویزیون می نشینم، دوباره می خوابم

و ... . گاهی آن قدر سرگرم

روزمرگی هایم می شوم که خودم را هم یادم می رود.

دیگر حتی فرصت فکر کردن

به وقایع و اطرافم را هم ندارم.

یعنی می توانم بگویم همان یک تفاوتی هم

که بین من و دیگر حیوانات بود گاهی گم می شود!

خدایا خودت همه چیو رو به راه کن

همه چیو واگذار میکنم به خودت

خداجونم خیلی دوستت دارم

 



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 18 بهمن 1394 ا 11:18 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.