تنهایی

روزگــــــار ؛ نبودنت را برایم دیکتـــه می کند ...و نمره ی من باز می شود صفـــــــــــر ...

هَنـــــــوز ...نبودنت را یاد نگرفته ام ...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

وقتی که دیر رسیدم و با دیگری دیدمت.. فهمیدم که گاهی...هرگز نرسیدن

بهتر است از دیر رسیدن

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

گریه ی آخر شب هایم ...انگار کافی نبوده ...این روز ها ...اول صبح ها هم ...

گریه می کنم ...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

دلــم زیــادی روشن است می ترسم بسوزد

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

قصـــه من هنــوز تمــام نشـده ...نمیـدانم چرا کــلاغــم زود به خـــانه اش رِسیــد ...!!

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

در را پشت سرت ببند...سوزِ نبودنت..پاییزه دلم را میلرزاند ...

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست



نظرات شما عزیزان:

alirezafarshbaf
ساعت21:49---24 آذر 1393
از سایت شما خوشم آمد از سایت من هم دیدن فرمایید.
iswp.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 ا 21:28 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.