سلام

سلام سلام خوبین ؟؟خوشین؟؟سلامتین؟دماغاچاقه؟ خندهبوسهزبان درازی 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چه خبرا؟؟چکارا میکنین؟ ناپیدایین؟؟؟چشمک

من خوبم، خیلی خیلی خوشم،خجالتی

در سلامتی کامل به سر میبرم،خجالتی

دماغمم خیلی چاق شده خجالتی

قربون مماغم برم من خخخخخخخخخخندهبی تقصیر

خبر خبره سلامتی و یه خبر خوب دیگه هم دارم ولی نمیگم بهتون زبان درازی

.

.

.

.

.

.

بگووووووو

.

.

.

بگووووو.

.

.

.

باش بابا میگم آراملبخند

.

امروز رفتم مدرسه نمراتمو دیدمآرام

خیلی عالی بودن انتظارشو نداشتم  لبخند

خب شما امتحاناتو چکار کردین؟؟؟پول در دهانآرام

اوه متعجباوه متعجباوه متعجب

امتحاناتو وللش کنکورو بچسبین اونو چکار کردین ؟؟ چشمک

ولی خودمونیم امسال چه سخت سوالات طرح شده بودن ؟مگه نه؟مهر شده

من که کنکورو زیاد خوب ندادم  ولی به خدا امید دارم  لبخند

ایشاالله همه مون قبولیم همون رشته ای که میخواییملبخند

حالا باید من بشینم واس کنکور فنی حرفه ای بخونم

شما خیالتون راحت شد از درس

و مشقی برین خوش باشین ولی کوفتتون

بشه مردد

من گریبوک نشستم درس میخونم

مرددمردد

 خب من رشته کامپیوترو ثبت نام کردم  ولی یه مشکلی دارم  گریه

چون کاردانش بودم  کتابامون با فنی حرفه ایا فرق داشتن

الانم باید در به در دنبال کتابا باشم

کسیو هم نمیشناسم کتاباشو بگیرماخماخمگریهگریهگریه

دعا کنین کتاب گیر بیارممردداخم

.

.

خب من برم دنبال کتاب

.

.

راستی راستی  فرا رسیدن ماه مبارک رمضانو بهتون تبریک میگم .....

ئه به منم تبریک گفتین فداتون مرسیبوسهبوسه

خب دیگه برم زیاد وراجی کردمزبان درازیخنده

همتون به خدا میسپارم

تا سلامی دوباره خدا یار و نگه دارتان

خداااااحافظ

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 خرداد 1394 ا 21:42 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.