نباید...

عاشق یکی شدم ک نبایدمیشدم....

یکی ک بالا برم پایین بیام ،

مال من نمیشه....

نه این ک خدا نخوادا...

نه.. خودش نخواست ک بشه...

عاشق کسی شدم ک شاید

باهاش زیر بارون قدم نزدم....

واسم شعرای عاشقونه نخونده...

بهم نگفته تو دنیای منی.،

بدون تو میمیرم....

مثل فیلما داد نزده ک دیووونه...

من عاشقتم....

ولی خوب تونست بدون

همه این چیزا عاشقم کنه......

عاشق یکی شدم ک دیگه باید

با رویاش بسازم .....

این بار از سرنوشت گله ندارم...

تقصیر اون که نیست...

من اشتباهی عاشق شدم...

عاشق کسی شدم ک میدونم اونم

شاید به فکرم باشه ......

ولی فکر ک چیزی نیست...

مهم دله ک نخواست با من باشه...

عاشق یکی شدم ک الان

دلم بد هواشو کرده...

اینجاست ک

باور دارم

" آشق" باید با " آ "

باکلاه نوشته بشه ....

چون همیشه سرش کلاه میره....

ولی با همه این حرفا بازم

دوسش دارم ولی

"بی هدف"...



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت19:02---11 خرداد 1394
سلام
تکنولوژی و دانلود
تکنو دی ال(technodl.ir)
بهترین سایت برای دانلود نرم افزار و جدیدترین اخبار های تکنولوژی
منتظر شما و نظر های گرمتون هستیم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 خرداد 1394 ا 18:44 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.