چ...



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت21:55---11 اسفند 1396
سلام وبت خیلی قشنگه خوشحال میشم به وب من سربزنی ..مرسی.. منم بلوچم
پاسخ:سلام عزیزم قربانت ولی ادرس وب نزدی ک؟


رقیه
ساعت16:10---10 تير 1395
آپــــــــــــــــــــــــم

sana__a.s
ساعت14:48---4 آذر 1394
ممنون عزیزم که بهم سر زدی

m.h
ساعت10:37---28 آبان 1394
اسم وبت با پستات همخونی نداره؟؟اگه تنهایی که دیگه چرا باعشقت درد و دل میکنی؟؟؟من اینو درک نمیکنم

s.a
ساعت8:51---6 آبان 1394
هعی همشهری
حکایت این روزها همینه


میلاد سپیددشت
ساعت1:56---5 مهر 1394

سلام لطفاً منو با عنوان سپـﯦـــددشـﭠـــ سراﮮهمـﮧ لینک کن یا اگه طولانیه به عنوان سپـﯦـــددشـﭠـــ لرستان لینک کن .
منم لینکت کردم .
پاسخ:ممنون


میلاد سپیددشت
ساعت16:09---3 مهر 1394
سلام به وب منم سر بزن و اگه موافق بودی منو با عنوان سپـﯦـــددشـﭠـــ سراﮮهمـﮧ لینک کن و بهم خبر بده

بهرام کریمی
ساعت1:47---10 خرداد 1394
سلام
خوشحال شدم از اینکه به وب من امدی ؟؟؟؟
میخوام پیشنهاد شما رو قبول کنم ولی منم امتحان دارم کم میام اینترنت..... .
ببخشید واقعآ نمیتونم
خوشحالم کردی
(خدا تی پشت پناه بیت پته ارزوی موفقیت کنین)
خداه پشت پناهت باشه واست ارزوی موفقیت میکنم


بهرام کریمی
ساعت15:34---7 خرداد 1394
سلام هم استانی
بهرام هستم از زاهدان چند بار اومدم به وبلاگ تون ولی شما یه بار نیومدی ؟؟؟ نمیدونم دلیلش چیه یا به وبلاگ من افتخار نمیدی یا در حد شما نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟

زبرین روچ داشته بیه (روز خوبی داشته باشی)


بهرام کریمی
ساعت21:15---30 ارديبهشت 1394
سلام
ما بلوچ ها معمولآ ادمای خیر خواهی هستیم ولی اگه اون مطلب پسر بچه رو که تومور مغزی داره رو بزاری تو وب ممنون میشم


رضا
ساعت15:01---29 ارديبهشت 1394
سلام به سایت منم سر بزن موافق بودی بهم خبر بده داخل سایتم لینکت کنم بدون هیچ هزینه روزانه بالا 400 نفر بازدید داره

سارا یکتا
ساعت10:09---14 فروردين 1394
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند.....................سلام وب خوبی داری ولی مال منم خوبه . چرت هست ولی طنزه.منو لینک کن و در قبالش کلید یکی از صدها آپارتمانهای ۲۰۰متریمو رو تو دبی بهت میدم.نظرت چیه؟؟؟؟منتظر چی هستی؟؟؟شتر فقط یبار می یاد تو وبتا؟؟؟؟خبرشو بده . پولدار شدنتم مبارک.

♥عاشقانه♥میلاد♥
ساعت10:31---18 اسفند 1393
سلام خوبی گلم♥وبت عالیه♥به وبلاگم سر بزن نظر بده منتظرتم♥دوست داشتی منو با اسم ♥عاشقانه میلاد♥لینک کن بعد نظر بده لینکت کنم♥



اینم ادرس چت رومم دوست داشتی روممو رو هم لینک کن اگه بیای خوشحال میشیم♥ساحل چتwww.sahelchat.org

♥♥♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 بهمن 1398 ا 22:27 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.