...

سلام خدا...

 

دیشب دیدی بابام چیکار کرد؟...!

خدا؟چرا اینقدر بابای من بده؟!!...

چرا بابای نگین اینجوری نیست؟ها؟!

خدا چرا همش ضد حال میزنه

چذا من دیر به دنیا اومدم و بابام

زود بزرگ شد؟...چرا بابام مارو نمی فهمه؟

خدا؟..من چند ساله دارم شکایت بابامو پیش تو میارم

اما تو چرا هیچی نمیگی/؟..چرا نمیگی حل میشه نگران نباش؟

آخه تا کی تحمل کنیم...؟

خودت خوب میدونی که بابای من چه

آدمیه..خودت خیلی بهتر از من میشناسیش..

نه بلده قشنگ حرف بزنه..

نه بلده خوب فکر کنه..

نه بلده با خونوادش مشورت کنه..

اصلا خدا یه سوال دارم...معنی خانواده چیه؟..

صفا؟..صمیمیت؟...محبت؟...عشق؟...فداکاری؟..مشورت؟...

چچچچچچچچچچچچچچچی؟

اگه اینجوریه پس چرا ما خانواده نداریم؟..چرا؟..

خدا؟..فقط بابا داشتن و مامان داشتن یعنی خونواده؟...

فقط آبجی بودن و داداش بودن یعنی خونواده؟

پس چرا روزی هزار بار دل همو میشکنیم..چرا؟..

وای خدا اگه بدونی چقدر زجر می کشم...

اگه بدونی چقدر تحمل کردم و چیزی درست نشد...

اگه بدونی چقدر سکوت کردم و فریاد شنیدم...

آی خدا خدا خدا خدا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خستم...بفهم!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 ا 11:29 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.