خدا صبرم بده...

خدا صبرم بده، صبرم بده..

 

دیگه نفسم بالا نمیاد دارم کم میارم..

تو که میدونی قلبم و

از خودت دور کنی دلم طاقت نمیاره،

این روزا قلبم همش درد میگره و

بی قراره ضربانشم به اوج میرسه .

گاهی حس میکنم میخواد از سینه بزنه بیرون!

حالا تو بگو من دلم طاقت نمیاره 

به همون خدا که نمیتونم دارم دیونه میشم..

همه چیم باید بریزم تو خودم ،

تو که میدونی من درد دلام حرفام همش پیش تواء

حالا من پیش کی حرف بزنم ؟

کی آرومم میکنه؟

میدونی این روزا

چی کمی آرومم میکنه؟ دیدن خوابت!

نمیدونم چی بخوام خدا

بخوام وقتی اونجوری میشم و نفس کم میارم

دیگه نفسم نیاد

یا نه

اینکه دیگه اونجوری نشم؟!

خداجونی هر چی خیر و صلاحه همون بشه..

اما ..



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393 ا 19:9 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.