خوبم

خوبم برخلاف تو که خوب بودی

میگفتی خوب نیستم ...

این روزها حالم خوب است ...

کاش میفهمید....

من خوبم اصرار دارم که

همه بدونن حالم خوب است ...

نه مریضم .. نه دردی دارم ...

نه ناراحتم ... بغض هم ندارم ...

گریه هم نمیکنم ... هیج مرگم نیست ...

ببین دارم میخندم ...

دیگه ساکت هم نیستم دارم

یکریز حرف میزنم ...

دیگه همش نمیخابم ،غذا میخورم راه میروم ...

بیرون میروم ... خرید میکنم ...

ادم شده ام ... من خوبم ...

همه چیز روبه راه است...

(البته راهی که راه من نیست)

 

خدایا چقدر تظاهر سخته ...

خسته شدم از این بیخیال بودن ها...

خدایا شکرت بخاطر همه چیز

بخاطر این خوب بودن هااااااااااا ههههه...

خدایا دلم را ارام کن و چشم هایم را قرار ببخش...

تو جبران همه نداشته هایم هستی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393 ا 22:46 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.