ب سلامتی خودم

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺗﻮ ﻗﯿﺪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ ...


ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺨﺎﻃﺮﺕ

ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﺗﮏ ﭘﺮ ﺑﺎﺷﻢ ﺍﻣﺎ ﭘﺮﯼ ﻧﺬﺍﺷﺘﯽ


ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺮﯾﺪﻧﻢ ...

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ


ﺩﺭﻭﻏﯽ ﻫﻢ ﮔﻔﺘﻢ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺗﺮﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻧﺖ ﺑﻮﺩ ...


ﺑﻪﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺍﺣﺴﺎﺳﻢ


ﺩﺭﻭﻍ ﻧﮕﻔﺘﻢ ...


ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ

ﻫﻤﻮﻥ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﭼﺸﻤﺖ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ


ﺩﺍﺭﯼ ﺑﻬﻢ ﻧﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺑﺎﺷﻦ

 

ﻭﻟﯽ ﭼﻮﻥ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺍﺟﺎﺯﻩ


ﻧﺪﺍﺩﻡ حتی بهشون فکر کنم ...

ﺑﻪﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺎﻣﻞ ﻧﺒﻮﺩﻡ ﻭﻟﯽ


ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﻣﻦ ﺑﻪ ﺩﺭﺩﺕ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﺩ ...

ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﭼﯿﺰﺍﯾﯽ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩﺕ

ﺷﻨﯿﺪﻡ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺮﺍﻡ ﺗﺤﻤﻠﺶ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩ

ﻭﻟﯽ ﻧﺬﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮ،ﺭﻭﺣﺘﻢ ﺑﺎ ﺧﺒﺮ ﺷﻪ ﭼﻮﻥ ﺑﺎﻭﺭﻧﺪﺍﺷﺘﻢ
...
ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺘﻢ ﺍﺯﺕ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺑﮕﯿﺮﻡ

ﻭﻟﯽ ﻧﮕﺮﻓﺘﻢ ﺑﻪ ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺧﻮﺩﻡ ﮐﻪ

ﻣﻄﻤﺌﻨﻢ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﯼ ﻭ ﺩﻟﺖ ﻫﻨﻮﺯ ﺑﺎﻣﻨﻪ

ﻭﻟﯽ ﺑﺎ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻫﻨﻮﺯﻡ ﯾﻪ ﮐﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﻟﯽ


ﺩﯾﮕﻪ ﻧﮕﺎﻫﺘﻢ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ ....

بسلامتی خودم ک هنوز ک هنوزه خیلی عاشقتم ولی
....
بسلامتی خودم ک با اینکه با تمام وجودم

از اونی ک باهاشی متنفرم ولی تا


حالا بهش تو نگفتم ....

بسلامتی خودم ک تا الان نبودنتو تحمل کردم ب امیده


برگشتنت اما رفتی با یکی دیگه ...

بسلامتی خودم ک هرشب ک گریه میکردم با خودم

میگفتم الان اونم دلش برام تنگه

ولی تو با خیال راحت خواب بود.....

بسلامتی خودم


ک بعد از یک سال انتظار برگشتن

حالا باید فراموشت کنم ک میدونی خیلی سخته و

نشدنی....

میدونی تنها ارزوم چیه ؟؟؟

تنها ارزوم اینکه تو فقط بفهمی ک این


دختره ب اندازه ی من تورو نمیخواد


فقط دلم میخواد تو باورت بشه ..هیچکس به


اندازه من دوست نداره

حالا تو هی برو نازه پرنسستو بکش ..

 

وقتی تنهات گذاشت یاد

من بیوفت .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 3 بهمن 1393 ا 17:51 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.