دوستت دارم
دوستت دارم...در تکابوی این شهر خاموش٬روشن بود دلم...

دوستت دارم در سرد ترین شب بارانخوردیه ی زمستان..

کسی واژه های شعرم را دزدیده است...

اتاق وهم میزند میان بیتابی...

من٫شب٫زمستان٬شعرهایم٫\نجره بارانخورده٬تو...

چوب خط عذر خواهی هایم \رشده است...دیگر نسیه نمیکنم بخشش را..

میکنم از معدن دلت تمام غصه هایت را...

شهر خاموش٫روشن میشود دلت...

آنجا یک \نجره روشن است...

باران خورده

بانو..

تمام میشود...برف می آید...دستانم را فشار میدهی...

ادغام دست سردم با دست های گرم تو...

میخندی بانو...

تمام شب را...

ساعت ۹ میشود...میبرد رفتگر تمام غصه هایت را

شهر خاموش٫روشن میشود دلم...بخند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 2 بهمن 1393 ا 21:22 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.