از چه بنویسم

برای او............مینویسم.

 

ارام تر از خواب درختان

 

امشب که سقف اتاقم  بر سرم سنگینی میکند مانده ام از چه بنویسم ؟؟؟

 

از آنهای که دیروز با من بودند وامروز رفتند؟؟؟

 

یا از تو که همیشه حرف های مرا میخوانی ؟؟

 

ازچه بنویسم...؟

 

از زمین یا از زمان ؟؟یا از یک نگاه مهربان ؟؟

 

یا از چتری که هر گز زیر ان نایستادم؟؟؟

 

یا از خاطراتی که باتو در باران خیس شد؟؟

 

یا از غزل های که هیچ وقت سروده نشد؟؟؟

 

از چه بنویسم...؟

 

از ترانه ای که هرگز برات نخواندم یا از نامه ای که هیچ وقت به سویت نفرستادم ؟

 

یا از بدرودی که هیچ وقت بر زبان نیاوردیم؟؟؟

 

یا از دلی که سوت کور است یا اسمانی که درحال عبور است؟؟؟

 

از چه بنویسم...؟

 

من عاشق خیابانی هستم که قسمت نشد در ان قدم بزنیم...

 

من دلبسته ی درختانی هستم که فرصت نشد اسممان را روی آن حک کنیم...

 

من منتظر پنجره ای هستم که عطر تورادوباره به من نشان دهد .....

 

من دیوانه ی ساقه های یک پرسیاوشم که اولین بار در خواب سپید تو روید ای عشق ناگذیر......

 

اگر قرار باشد بتویسم باید درهمه ی سطر سطر دفترم حضور داشته باشی. نفس های تو میتواند برگ برگ دفترم را از پاییز  پاک کند....

 

من بی قرار حرف های ناب توام حرف های که هزاران سال دیگر هم در یک پاییز ضهر افتابی خواهی گفت....

 

من از اولین روز دیدنت   چشم به راه نگاه جذاب توام ...کی مرا میبینی؟؟؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393 ا 20:6 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.