هه...
 
 

سلامـتی سفیدی کفنم ..

سلامـتی پنبه تو دهنم ..

سلامـتی غسل میت و میز غسال خونه ..

سلامـتی روزی که ..

جنازم در میاد از کشوی سرد خونه ..

سـلامتی حجله من سر کوچمون ..

سـلامتی اعلامیه ی جوون ..

سـلامتی ربان مشکی و لباس سیاه ..

سـلامتی پارچه مشکی های روی دیوار ..

سـلامتی اشک مادر و پدرم ..

سـلامتی آجری ک میزارن زیر سرم ..

سـلامتی خاک تازه قبرم ..

سـلامتی شب اول مرگم ..

سـلامتی اخرین لحظه ک دست میکشن رو چشام ..

سلامتی آخرین نگام ..

سـلامتی رگ دستم ..

سـلامتی خودم ک به کسی نگفتم از زندگیم خستم ..

سـلامتی خودم ک بی صدا رفتم ..

سـلامتی روز تشیع و روز سوم و روز هفتم ..

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت22:44---17 دی 1393
عالی منتظر نظرت هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 دی 1393 ا 21:45 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.