عشق

من پرازحرفهای نگفتهام


حرفهایی ازجنس سکوت...

حرفهایی برای هیچکس


به باد سپرده ام

 

حرفهای نگفته ام را....

 

 

 

 

امــــــــــــــا

 

تو پســـــــــری

 

اگه بهم اخمای کوچولو نکنی

 

اگه بهم نگی عروسکم

 

اگه قربون صدقم نری

 

اگه برام غیرتی نشی

 

اگه وقتی شالم رفت عقب بهم نگی بکش جلو

 

اگه دستمو محکم گیری

 

اونوقت من دیوونه و عاشقت نمیشم!

 

من تورو مــــــــرد میخوام

 

پس مــــــــــرد باش....

 

من لطافت نگه میدارم تو صلابت

 

تو نگاهتو نگه دار من نجابتمو

 

بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم

 

من بهترین دختر واسه تو !

 

تو بهترین پسر واسه من!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 ا 11:0 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.